Sosiale medier strategi for en den fiktive bedriften Rørlegger AS
Rørlegger AS er en bedrift som driver med rørleggertjenester. Bedriften har en solid og trofast kundebase, men ønsker å tiltrekke seg nye kunder, samt å oppnå et tettere forhold til eksisterende kunder. De ønsker derfor å skape oppmerksomhet rundt bedriften og tjenestene de utfører. Til dette vil de bruke sosiale medier.
Følgende er en lenke til en presentasjon av strategien bedriften vil nytte:
http://www.slideshare.net/nyggis/strategi-for-sosiale-medier-32067480
Hei,
SvarSlettJeg har lest gjennom strategien din og ser at den er bra formulert, og du har tydelige mål. Fint at du har tatt med hvordan målene skal nås. Du har beskrevet godt hvordan mediene skal brukes, men jeg savner kanskje noe som går på hvordan man skal svare, hvordan man skal fremtre i kommunikasjonen. Ellers veldig bra.
Tove
Fin strategi Kristoffer. Ser ut som jeg må lære meg å bruke Instagram da det er mange som har med dette i strategiene sine.
SvarSlettHei!
SvarSlettVeldig bra gjennomført strategi dette her.
Mulig Tove er inne på noe. Om man skulle kommentere på noe så er det at det mangler kanskje noe retningslinjer på hvordan man skal framtre i kommunikasjonen og retningslinjer på krisesituasjoner.
-Thor-